Trick baru Adam, jeng jeng jeng!!

Assalamualaikum semua!

Hari ni, Adam nak tunjuk skill baru Adam. Skill ni pun baru je Adam belajar semalam. Nak tau tak skill apa? Tengok kat bawah ni ya...
Ni permulaan dia. Kumpul nafas, kasi tenaga dulu. Sebelum tu pun kena minum susu siap-siap, sebab aksi ni akan menelan tenaga sebanyak 128 kilojoule. *eh ye ke? blasah je pun sebenarnya haha!*
Satu, dua tiga!!! Up!! Yeargh! Inilah dia skill baru Adam. Gaya meniarap sambil angkat kepala sambil buat muka cute! Cute tak, cute tak? Hahahaha! *ayat masuk lif, tekan butang sendiri*
Wahahaha, dah penat dah. Takleh tunjuk skill ni lama-lama. Boleh cramp otot leher Adam nanti,  hehe. Okay, tu je nak tunjuk! Bye!

13 comments:

  1. ermmm adam? mana slua? kenapa tak pakai slua? hikhikhik

    ReplyDelete
  2. wah! dah berjaya buat skill baru ketawa dia..

    ReplyDelete
  3. yeay!adam da leh agkat pale da...wee!!! ;)

    ReplyDelete
  4. my lovely nephew dah pandai angkat pale ^.^
    good boy adam!!

    ReplyDelete
  5. hahaha adam so cute.. usaha lagi adam.. cepat2 merangkak lepas 2 dh bleh pungah2 umah mummy adam.. hehehehe ;op jgn mare mummy yer..

    ReplyDelete
  6. @nichkhun, baru seksi sket hehe

    @si tedi, gelak ni mmg slalu pun mwahaha

    @acu eja dgn acik lyn, adam mmg gud boy pung

    @wanie, dah abes marah blom?

    ReplyDelete
  7. @nadiah, tepuk, tepuk, tepuk gak!

    @ibu aqil, aaa!! melampawww suh punggah umah ai. gi punggah umah ibu aqil adam wahaha~

    ReplyDelete
  8. hahaha..comelnye adam dah pandai angkat kepala smbil meniarap..chaiyok3.

    Muahhh cket..clap clap clap *tepuk tgn jugakk*lalalala

    ReplyDelete
  9. got slurpee.... comel adam meniarap

    ReplyDelete
  10. comel adam meniarap, cam anak akak gak sekarang dah pandai meniarap

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Cerita Adam, Daddy dan Mummy © 2012 | Designed by Cheap Hair Accessories

Thanks to: Sovast Extensions Wholesale, Sovast Accessories Wholesale and Sovast Hair