Adam masih sakit...

Assalamualaikum semua!


Adam masih sakit ye. Tak percaya? Sila tengok gambar Adam kat bawah ni. Kesian kan muka sakit Adam? Nak senyum pun dah tak larat. Adam demam pasal kena cucuk imunisasi dengan doktor plus ada selsema dengan batuk sedikit. Yang batuk dengan selsema tu tatau dapat dari mana. Dah pergi jumpa doktor, doktor kata tak ada kesan H1N1 ke apa ke. Alhamdulillah. Tapi takde ubat la untuk selsema dengan batuk Adam. Doktor kata Adam kecik lagi jadi kalau makan ubat pun takut tak serasi lagi dengan perut Adam. Minum susu Mummy je lah jawabnya.
Doakan Adam cepat sembuh ye. Tak tahan la asyik batuk batuk. *Cough! Cough!!* Nanti dah sihat Adam sambung balik buat entri dengan jelajah dunia blog ni balik. Bye...

7 comments:

  1. merah2 mata adam.

    sian adam, nurul pun kena batuk2 juga. tp dh pergi klinik semalam.

    get well soon, adam ^^,

    ReplyDelete
  2. get well soon yer adam..jgn lupa makan obatttt

    ReplyDelete
  3. kesian ada..moga cepat sembuh adam

    ReplyDelete
  4. ala cian nya.. bby yg bf selalu demam x lama.. insyaAllah cpt sembuh..

    ReplyDelete
  5. ala kecian nyer my little nephew...get well ye adam,nanti achik belikan presie utk adam ok ^.-

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Cerita Adam, Daddy dan Mummy © 2012 | Designed by Cheap Hair Accessories

Thanks to: Sovast Extensions Wholesale, Sovast Accessories Wholesale and Sovast Hair